woensdag 22 februari 2012

Ottobre....

 Toen ik dit patroontje in de laatste ottobre zag,moest ik ze gewoon maken...zo lief...dus nam ik patroonpapier en stofjes en begon er aan...heel enthousiast,tot ik aan de knopen en dus ook aan de knoopsgaten moest beginnen....
 Toen werden ze opzij gelegd...koos Marie er eentje uit..wat wel werd afgewerkt.En waar ze dus nog inkon,want het patroontje gaat tot 92 en ze heeft toch al een 110 zeker.Maar met een minirokje eronder..werd het gewoon nog schattiger..
Er liggen er nog twee klaar en ondertussen heb ik er eentje verkocht,maar na deze mét biais te maken,vond ik toch niet zo leuk aan die uitlopertjes maakte ik er eentje waarvan ik in plaats van biais gewoon een naad aanknipte.
Dat werd gebruikt in de pomme d'amour shoot en hangt nu in de kast van het lieve meisje op de foto...Als ik de dvd met foto's krijg zal ik die hier nog wel eens uitgebreid postten..

2 opmerkingen:

  1. Ooh, dat zwarte stofje, zo mooi! Waar heb je dat gevonden? "zwijmel zwijmel :-)) "

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh dit patroontje is echt leuk, heel je blog is leuk !
    Ik heb ook al zo eentje gemaakt met dit patroon ^.^

    BeantwoordenVerwijderen