donderdag 9 juni 2011

.....

Oké,t'is hier wat stil,maar ben wel druk bezig!Ik heb al weer wat bijgenaaid voor 'met een ZOEN',samen met FIEr ben ik hard aan t werken aan de website van FabriekUniek,die nog niet online is ;) maar wel vorderingen maakt....geduld dus.
Ik heb ook die nieuwe 'kleedjesknipmode' in huis,wil zeker eentje maken.....maar wanneer?


Heb een nieuwe ontdekking gedaan dit superleuke boekje,trok direct mijn aandacht met deze appeltjesjassen!!Hoe kon ik ooit zonder???Gelukkig ken ik een lief meisje die goed is in haken!!

Verder staat ons huisje nu dus echt te koop(mét bord aan de gevel!!) gaan we morgen het compromis van het andere huis tekenen en moet hier dus alles een beetje leeg,zodat de foto's de ruimtes goed laten zien! Zijn we op zoek naar een architect...iemand?

En,heb ik hier iets gewonnen!!!joepie!!Ikke blij!!Of vooral de kindjes dan toch ;)

En dan nu scherm afzetten en dozen vullen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten