donderdag 28 juli 2011

dinsdag...

ben ik dan aan mijn gescheurde miniscus geopereerd!En neen,da dee nie goe,nog steeds nie eigenlijk..
Ik lig sindsdien op de zetel,als ik naar toilet moet,neem ik krukken,naar boven gaan,is daarjuist gelukt dus vanavond slaap ik dan toch al in mijn eigen bedje.Naaien heb ik nog nie gedaan,al wil ik wel,maar van liggen word je lui hé!
Het ergste vind ik,is de afwezigheid van mijn kindjes,nooit gedacht dat ik dat het ergste zou vinden,deze middag belde men mama,Marie wou iets zeggen,eerst wat getater over wat ze allemaal al gedaan hebben en wat ze nog gaan doen....en dan....'Mama,heeft de dokter je nu eindelijk gemaakt?Mogen wij terug naar huis komen?'........slik....Zo spijtig,niet alleen het weer laat hun deze zomer in de steek,ook de mama doet niet echt mee.....Morgen gaan ze naar de schoonouders,ach we maken het wel goed.Deze herfst staat er weer een driedaagse naar de efteling op het programma,iets waar nu al weer naar afgeteld wordt!

2 opmerkingen:

  1. Veel beterschap met je knie en snel herstelen.
    Leuk dat iets hebt om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap! En gelukkig staat jullie in de herfst een leuk tripje te wachten

    BeantwoordenVerwijderen