vrijdag 22 april 2011

...plannen...

Er is een naam getrokken,het is iemand van hier geworden,toch vond ik het weer superleuk om te doen en heb ik zo een gevoel dat er zeker nog 'weggevertjes' gaan volgen!
Verder ben ik bezig aan broekjes gelijk deze maar dan nu op bestelling.Twee broekjes voor twee broertjes,de mama heeft al veel moois voor mij gedaan,maar daar later meer over.
Ook zijn wij (de vriend en ik) gaan kijken naar een 'huis/project' dat hier in de straat te koop staat!
Wij zijn helemaal verkocht en hopen dus binnenkort ons huisje te ruilen voor dit project!Want er is vooral veel werk aan en dus zullen wij terug bij mijn mama gaan wonen,wat dan weer betekent dat ik mijn naaitijd drastisch zal moeten inkorten!Iets wat ik niet zo leuk vind,maar het vooruitzicht op een hele eigen naaikamer maakt extreem veel goed!
Het zou dus kunnen dat dit 'naaiblogje' eventjes verandert in een 'bouwblogje' maar ik blijf ik ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten