vrijdag 1 april 2011

Testbroekje 2

Toon ligt te slapen,dus heb ik nog eens tijd om een 'blogje' te doen!

En nogwel een 'naaiblogje',ik heb het broekje dat ik hier al eens geprobeerd had,nog eens gemaakt,maar dan in een joggingstofje,alleen vond ik dat gelijk wat saai en heb ik de zakjes in een favoriet stofje gedaan!Ook heb ik het eens gewaagd om ,in plaats van tailleband+elastiek, zo'n boord te gebruiken,maar ik doe het nog niet helemaal juist denk ik!Ik heb hem een beetje moeten lostornen om er alsnog een elastiek in te steken,anders ging het niet blijven hangen,ik heb nochtans de boordstof afgemeten rond Toon en zelfs kleiner gemaakt??Tips??
Maar al bij al,is het een leuk broekje geworden,heeft hij er al de vloer in de colruyt en de kringwinkel mee opgepoetst.En vind Toon hetzelf ook nog leuk!Super toch!!
Dan ga ik nu het huis opruimen,de propere was plooien,de vuile wassen.Aardappels schillen,de tuin opruimen,mijn haar verven,de bloemkool klaarmaken,mijn dieet volhouden(zeer moeilijk als ge thuis zijt!),een badje nemen met een goed boek!
Iets van vleesje zoeken(in de diepvries)boodschappen uitladen en in de kast leggen.Planten verpotten........
Oeps,mijn lijstje is wel erg lang!Ik denk dat ik gewoon een badje ga nemen ;)
iets naaien,

6 opmerkingen:

  1. Super! En ik vrees dat er toch altijd wel een elastiek in moet in de boordbanden bij kinderkleertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mercikes!!
    Da van die band wist ik echt niet,ik doe maar wat weet je,soms denk ik bij mezelf om toch maar naailessen te gaan nemen,maar ik ken mezelf,ga dat niet volhouden,dus dank je,weer een reden minder om lessen te gaan volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk ! Waar heb je dat patroontje gevonden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk broekje, ziet er comfortabel uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje
    @joanna:patroontje is zelf getekend,ik heb een rechte broek uit de knippie genomen en de pijpen verbreed en verlengd
    @tania:ja,da is,ik denk dat het eentje is da veel gewassen zal worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen