zondag 16 september 2012

sjaal

 Eindelijk...lukte het,hij lag hier al veel te lang geknipt...terwijl het eigenlijke naaien niet echt lang duurde....een sjaal voor volwassenen.Een colsjaal,maar dan niet in breiwerk..ook niet gehaakt (dat kan ik namelijk niet!!).Voor de buitenkant nam ik een mooie tricot,maar hij is breed genoeg dus kan ik hem zeker ook in mooie katoen maken.Langs de binnenzijde koos ik voor joggingstof in plaats van fleece,gewoon omdat ik dat een aangenamere stof vindt,meer heb ik niet nodig.
En dan de zeversjaaltjes...ik knipte er 44!!Was dat helemaal niet van plan,wou er eigenlijk 20,maar wat doe ja als je voor de keuze staat...al die mooie stofjes..ik bleef maar gaan!Ik heb ook besloten om de verschillende maten te laten vallen,maar een extra drukknop toe te voegen,dan kan je ze makkelijker aanpassen aan het kindje en moet je niet twijfellen over de maat!Maar ja,die zijn dus alleen nog maar geknipt...er komt al een klein beetje rook uit mijn beestje,maar ze blijft gaan...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten