maandag 16 juli 2012

kleutertasje

Eindelijk gelukt....een kleuterboekentasje...Net geen 30cm breed,25cm hoog en 10 diep.Maar zoals op de volgende foto te zien,perfect voor de kleutertjes.Een brooddoos,drinkbusje en een klein doosje voor eventueel iets lekkers,kan er allemaal in.

Er is zelfs nog wat plaats over voor die eventuele kado'tjes die ze soms meekrijgen van de juf....Aan de zijkanten heb je binnenin aan de ene kant een rekker voor de drinkbus en aan de andere kant een zakje,gewoon...omdat dat leuk is..of om een tutje in te verstoppen?
Langs weerzijden heb je aan de buitenkant ook zakjes,groot genoeg om papierenzakdoekjes in te doen,ma vooral om de hoekjes extra te verstevigen.Ik heb heel de tas verstevigd ma er zou gelijk nog een stevigere in mogen,al ben ik daar dus nog nie zeker van..
 Wat ik wel zeker weet is dat ik eensupermachientje heb,op een gegeven moment moet hij over zes lagen stof die allemaal verstevigd zijn én hij geeft geen kick!!

Ik heb gekozen voor velcro sluiting,om het 'ik kan dat zelf' gevoel van die kleinste te ondersteunen..
Ik heb ook nog voorzien dat er een draagriem aan kan komen,voor het draagcomfort.Ik ben er tevreden over...en mijn kindjes vinden alletwee dat hij van hen is,dus dat lijkt me wel een goed teken?

2 opmerkingen: