maandag 28 november 2011

voelde de bui al hangen....

.......en maakte dan maar  vlug een rokje.


Ja,was een vlug postje,was ook een 'vlug' rokje.....Ik zat donderdag op de zetel...toen ik me afvroeg'wat zal ik morgen andoen' (soms heb ik dat).En omdat ik het niet zag zitten om er weer een kleerkastcrisis over te hebben besloot ik maar een rokje te maken!Op de startavond van stik niklaas was zij (alé meneer) aanwezig.Hij had mooie stofjes mee,aja,u had niks anders verwacht zekers?Waaronder ook het stofje met de druppels (weer een bui) na een aantal keer weg te lopen,weer terug te gaan,besloot ik toch het laatste van de rol (1m20) mee te nemen...dat wordt een rokje,besloot ik toen,eind augustus.
Dat werd dus vorige week eindelijk echt een rokje!Ik was een beetje aan het zappen tussen de 
 leuke blogs toen ik bij haar uitkwam en het stofje in een rokje zag...Mooi!!Wil ik ook...maar ze heeft wel gelijk,die print,zou mooi zijn als hij zou doorlopen...pff...heb eigenlijk zin in een snelsnel rokje...En toen kwam er een ander idee in mijn hoofd..een tijdje geleden had ik ook al zo'n crisisje en maakte ik mezelf een rokje met vooraan drie panden.Ideaal,geen doorlopende print nodig,ik combineer gewoon twee stofjes...De achterkant is hetzelfde als het middenpand vooraan en de tailleband is jeans net als de zijpanden,ik zou er betere en mooiere foto's bijdoen,maar het rokje is al mee naar een fuifje van de school van mijn kindjes geweest én de was is nog lang nie gedaan dus ligt het wat te liggen,verkreukeld en met een sigarettengeurtje te wachtten op een opfrisactie....

Zo nu weet u ook weer meer over de buien die me treffen...dan ga ik nu terug in verpleegstermode...en niet om kinky spelletjes te spelen,neen,de kindjes zijn ziek....en eigenlijk voelt de mama zich ook niet al te best..
Lap,weer een bui ;)

3 opmerkingen: