donderdag 19 mei 2011

de post!!

Joepie,na al dat afzien van de laatste dagen had ik wel een opkikkertje verdiend.En zaten er geen twee briefjes in de post,voor pakketjes...(ja,want ondanks dat ik thuis was,mag ik ze zelf gaan halen,dat komt ervan als je ziek in je bed ligt en het niet hoort als de postbode je deur er half uitklopt!).

Dus ging ik (na dokterbezoek nr 4 deze week!ja,want als ik eens ziek ben dan ga ik er gelijk goed voor!) naar de Post en kreeg ik twee pakketjes vol plezier mee!Het bovenste komt van vanmarieke waar ik me laten gaan heb in leuke plakband,een schoon kikkerprinsstofje en nog meer leuks.....steeds gevaarlijk om die site te openen!
Het volgende doosje kwam van iets waar ik opkwam toen ik 'knoopjes' ingaf bij het zoeken naar knoopjes (tja,soms is het echt zo simpel).grootmoedersknoopendoos soms is de naam al genoeg hé!Mijn oma (moeke) had vroeger ook een winkeltje met knoopjes,naalden en andere naaibenodigdheden,die ik nooit zal gebruiken,gewoon omdat ze van haar komen!
Dus heb ik me laten gaan bij hun knopenafdeling,zo grappig,ik vond er potloodknoopjes die ik zelf nog had als kind!Maar ook zeer leuke retrokaartjes en van die oude spelden mat hartjes en bloempjes!!Te mooi om te gebruiken,maar leuk om te hebben!!En te geven of te ruilen....
Hah,nu met de voeten omhoog op dokters voorschrift!!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke spullen en wat een leuke ontdekking, ik heb ook graag knopen in mijn bezit, mijn mama had ladenschuifjes vol op kleur, ik speelde daar winkeltje mee ;-)
    En ik duim voor je dat je gauw weer genezen bent, rust maar lekker uit en ondertussen blogjes lezen dan komt het allemaal wel goed :0)

    BeantwoordenVerwijderen