donderdag 6 oktober 2011

...

Vandaag was het alweer de tweede keer dat ik op verplaatsing ging 'stikken'.En wel bij stik niklaas het naaiclubje opgestart door Joke (die haar mama en zus meetrok).Vorige keer (schaamtelijk niet geblogd gweest) maakte ik een lunchtasje (fotoloos) tijdens de workshop.Vandaag was het 'naaicafé' en ondanks dat ik mijn naaimachientje wel meehad én zelfs al een stofje.....ben ik thuisekomen met een (weliswaar uitgeknipt) patroontje,ik heb besloten om eens iets anders te maken uit de Beroemde Knippie juni 2010,ik had hem namelijk niet voor de rok gekocht,maar voor een kleedje!!!
Eentje waar ik dus nu en patroon voor heb en de probeerstof voor heb gekozen...Ooit lukt t me wel!!!

Maar ik heb nog een nieuwtje,want hoerahoera!!De website van FabriekUniek is af!!!
Joepie!!!

1 opmerking: