dinsdag 6 maart 2012

hey papa..

Hey papa,

Weet je nog die keer toen ik een beetje zatjes en met-mijn-hoofd-in de-wolken thuis kwam.En jij
ook een beetje zat,met-je-hoofd-in-de-wolken je schaakbord aan het opruimen was(je drink,smoor maatje was net weg,jullie hadden wat 'geschaakt').Je vroeg of ik niet nog eentje kon rollen,want daar was je al iets te ver weg voor,ik eigenlijk ook,maar ach.Twas zomer,mooie sterrenhemel en jij die al heel de dag met een liedje in je hoofd zat..
Ik heb het nu ook,zit al heel de dag in mijn hoofd,steeds rond jou verjaardag,of ergens in augustus toen je verhaal ineens uit was...komt het weer boven,en eerlijk ik vind het niet eens zo'n goed nummer.
Maar jij wel,ik zie je daar nog steeds staan,helemaal opgaand in het nummer en dan kan ik toch weer met je lachen..

Hey papa,maak er morgen een mooie dag van!!Wij zullen dat ook doen,met een jeneverke...en misschien wel eentje rollen...


1 opmerking: