maandag 28 mei 2012

FabriekUniek

Sorry,tzal een lui berichtje worden...af en toe,moet dat eens kunnen.
Door een ongeval enkele jaren geleden,heb ik nu een been-met-een-probleem waar ik dus
geen wondjes op mag hebben.Maar ook geen muggenbeten en moet ik nu van dat laatste er vorige
week zomaar drie op dat been ontdekken...Met als gevolg....wondroos ,zware koortsaanvallen, een been en een voet,zo dik als een gigantisch dikke klomp,ik verschiet er telkens weer van hoe een mensenvoet kan opzwellen,ik hoop dat mijn vel daar toch een beetje terug in goede vorm komt...


MAAR daar wou ik jullie nu niet over lastig vallen...Wij (Sofie en ik) van FabriekUniek werden om hulp gevraagd...
Bertje Beuk,was een boom met veel vriendjes die hem beschermde tegen de zon,maar ziekte en onweer namen een paar van deze hogere bomen weg.En daar stond hij,alleen en in de zon...En dus vroeg de groendienst of wij niet konden helpen.....

RESULTAAT

1 opmerking:

  1. Oei, veel beterschap met je been!
    Den boom was al heel schoon, ik ga zeker nog eens kijken naar het eindresultaat!!! En ik ben benieuwd naar het 'kleins'...
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen