vrijdag 13 juli 2012

project,week 1

En er zijn toch wel foto's zeker.....*grijns*. Maar ja ik had wel gezegd woensdag hé...ach,het zou erover geweest zijn,als ik het zou doen zoals ik het zeg.IK heb ze maandag gemaakt,deze morgen vlug op foto gezet en nu dus hier...Mama's van jonge kinderen begrijpen dat wel,vrije dag?Die gaat op aan de kindjes,in mijn geval zelfs een ziek kindje,dus liep ik heel de dag met hangerige,veel te warme Toon rond,ach,het was niet alleen kommer en kwel ze,heb wel duizend zoentjes gehad en werd meermaals tot liefste mama gebombardeerd!


Ik ga mijn 'project' wel anders aanpakken,dinsdagavond ga ik voor mij naaien...dat mag.Dat betekent dus een aanvulling van de eigen kleerkast,maar ook die van de kindjes mogen wel wat aangevuld worden.Daar zal ik dus dinsdagavond voor gebruiken...Het eerste dat ik gepland heb is een kleedje voor mij.Ik ga zelfs voor tricot?!Na bij Flavie dit groene kleedje te zien,leek mij dat wel een leuk patroontje.Natuurlijk heb ik die knippie ook (nr1-januari 2012) dus zal dat mijn eerste projectje worden,alé eigenlijk mijn tweede,want natuurlijk heb ik deze kussentjes uit die rokjesboek gemaakt.Nja,kussentjes,dat was het eerste dat erin stond!!Dus braaf dat ik ben.
Nu ga ik shoppen,virtueel dat is,want verjaren heeft zo zijn voordelen,dus dankzij 'de grieten' kan ik nu bij Vermiljoen op stoffenjacht !!

1 opmerking:

  1. Wat mooi al die verschillende stofjes! Ben al benieuwd naar je kleedje...

    BeantwoordenVerwijderen