woensdag 22 juni 2011

jungle book

Toen hier het verhaaltje over de dochter die geen broekjes draagt verscheen,las ik het
alsof het over Marie ging.En was op slag nog eens verliefd op het patroontje ook...
En toevallig heb ik dat boekje hier toch ook wel liggen zeker ;)
Hah,maar het patroontje begint maar van 110,Marie haalt amper de 104,mmm.Maar
het is een slimfit model,een snelle blik op de maattabel leert mij dat er tussen de 'gewone' 104 en de 'slimfit'110 geen giga verschil zit,dus nemen we die maat over.
Tekenen er zakjes bij (ja ik weet t complete copycat) laten we de dochter een
stofje kiezen,kiest die toch wel een stofje dat ik als voeringsstof had bestempeld zeker?
 Maarja,mama er staan prinsessen op!!!Oké,oké,je hebt gewonnen,is toch om te oefenen....
Een blauw ruitje erbij en knippen,maar,tijdens hun filmmomentje (daar komt de titel van ) ineengestoken en eens laten passen,oeis,das toch wel ietske te ruim...
Dan maar de tunnel achteraan lostornen en aanspannen.Maar ik moet Meisjesmama gelijk geven,het is
een mooi broekje,als ik de nodige aanpassingen aan het patroon heb gedaan,voel ik een reeksje aankomen!
En het handige is,Toon paste het ook en heeft toch wel de zelfde maat zeker!!
Dus krijgt hij er ook een paar....
Als we tijd vinden en vooral de uitknop aan de laptop vinden ;)

Deze foto wou ik jullie toch ook effe geven,marie haar versie van doe is gewoon en sta effe stil???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten