dinsdag 21 juni 2011

Peter Pan

Peter Pan Collars?Ik ben helemaal niet mee met de naam,maar vind het idee des te leuker...
Ze stonden in het nieuwe favo tijdschriftje,daarin hadden ze het in vilt en kant gedaan.Ik
kies voor katoentjes in frisse printjes...
De eerste,was op basis van het kleinste patroontje,en had ik zo gedaan
dat ik het moest keren,maar daardoor en het gebruik van te dikke lint hiervoor,leek dat niet echt mooi!
Dus nam ik voor de volgende mijn (altijd goed)vliesofix uit de kast en streek het grootste patroontje aaneen,
ik had op een 'helft' eerst een zigzag lint gestikt en die ook als knooplint doorgetrokken,voelt een beetje raar,dus bij een volgende wordt daar een ander lintje voor gebruikt!

Als laatste eentje waar de sluiting vooraan valt,maar die vind ik zelf dus het minste,
dacht dat het wel tof zou zijn om zo'n lintje te kunnen laten hangen....
maar een strikje leggen lukt mij toch nie zo goed,dus
ga ik het maar houden op een strikje/knoopje in de nek

Een leuke manier om aan restjesverwerking te doen!Je kan ook kiezen voor twee verschillende stofjes!!
2 voor de prijs van 1!Altijd goed!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten