vrijdag 17 juni 2011

nieuwe hobby?

Ik heb een dochtertje,in september word ze al 4 jaar.Zij eet niet zo goed,niet thuis,niet op school!
Dus zocht en zoek ik steeds naar andere manieren om haar iets te laten eten.Haar brood werd al verschillende keren dmv koekjesvormen in de leukste figuurtjes mee naar school gedaan.Maar toen
kwam deze site boven.Zij deden wel heel toffe dingen met eten!
Bento,ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord.Maar was er wel direct voor te vinden!
Met dit als eerste resultaat!Groene rijst (gekleurd met voedingsverf) in de vorm van een bloem,rijst in een cakevormpje geduwd en laten afkoelen.Gehaktballetjes,snoeptomaatjes en een 'gezond' koekje.
 Voor het geval het geen succes was heb ik er voor de zekerheid toch ma 2 mini sandwiches opgelegd,waar ik dan wel bentogewijs oogjes op plakte.
Ik was een beetje jarloers op Marie dus maakte ik er voor mij ook eentje ;)

Bij mij zie je een rode bloem,een ei(geduwd door een hartjesvorm,zie je een heel klein beetje),snoeptomaatjes,gehaktballetjes(zoals Marie,met kaas en curry door) een beetje kaas,humus en de vulling van de sushi die door het snijden langs de zijkanten eruitkwam.
En eerlijk,de foto's zien er nie uit,maar het was lekker.Ik ga er zeker mee verder
gaan,want na de brooddoos van marie,leeg teruggevonden te hebben,
maakte we een goede start...

(deze is nie van mij,ma ik vind dit wel passen bij mijn blog en werknaam)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten