donderdag 1 september 2011

SCHOOL!!!!

Amai,deze mama keek er zo naar uit!!!Gisteren maakte ik vol plezier 2 brooddoosjes klaar!
Want het is zover,mijn kleinste gaat nu mee met de zus!Samen in de leefgroep,Toontje is een wormpje en Marie mag zich vanaf vandaag een glimmertje noemen!
Deze morgen was het afscheid geen enkel probleem,zijn we effe blijven hangen om te zien wat hun figuurtje zal zijn....want ik wou hun lunchtasjes maken en het leek me wel leuk om het aan te passen aan hun symbooltje van dit jaar.
Alleen had ik het gelijk ietsje anders verwacht...ons Marie koos voor de koning en Toon zijn jasje hangt onder de tekening van het popje?Ach,ik zal het maar aanmoedigen zeker,ze moeten beide kanten van hun zijn accepteren?niet?
Dus weet ik wat te doen....en beloof ik dat de volgende postjes met foto's zijn,want eerlijk is eerlijk,ik lees ook liever tekstjes met foto'kes bij!
iris

1 opmerking:

  1. :-) grappig die symbooltjes dat ze kozen... Fijn dat ze zo graag naar school gaan, hè?

    BeantwoordenVerwijderen