woensdag 21 september 2011

zucht

is er nog,maar ondervind technische problemen,dis voortkomen uit het samenspel van haar kindjes....
Eerst gingen ze met mama's bestelboekje aan da gang,ze hadden er duidelijk plezier in,gebruikte hun fantasie en een heleboel verf,water en een schaar....eigenlijk spijtig dat ik te *kwaad* was om er een foto van te nemen,nu kan ik er al een beetje (groen) mee lachen....
Een kleine week later....stond de laptop ietsje te hoog naar hun goesting ze konden het liedje niet goed zien....dus trokken ze aan de draad en daar lag de laptop,ondersteboven na een val van 1.5m....AARGGHH ge kunt t u voorstellen??Hij werkt wel nog,maar het scherm is gelijk een winkelraam waar ze hebben ingereden....sommige delen zijn gewoon zwart,maar de anderen zijn nog 'leesbaar'...maar handig is het niet,dus wordt hij een pak minder gebruikt om pijn aan de ogen te vermijden.Maar ik ben er dus nog....volop voorbereidingen aan het doen voor Marie haar vierde verjaardag,ze krijgt een lieve pop die voorlopig naar dezelfde naam luistert en daar wil ik natuurlijk een outfitje voor maken die past bij hetgene Marie zelf krijgt....Maar vrijdag doen we weer een thuisverkoop en ook daar moet ik nog wat voor naaien....lange nachtten,u hoort t!!
en dan het liedje waar de laptop voor naar beneden is gegaan....nu staan ze hier alweer te dansen,hoelang kan je 'boos' blijven als ze zo schattig doen??







1 opmerking:

  1. Boos zijn lost inderdaad niets op, de laptop beveiligen voor gretige kinderhandjes kan helpen :0)
    Wat een mooie pop, de leukste die er bijzet, ik ben benieuwd naar haar nieuwe kleedjes.
    En succes met de thuisverkoop, maar ik gezien heb komt dat dik in de chacos ;)

    BeantwoordenVerwijderen