zondag 10 april 2011

stoffenspektakel

Vanmiddag weer effen naar het stoffenspektakel in Antwerpen geweest!Ik heb een bescheidden,maar mooie buit binnengehaald!
Allereerst een paar kleuren van stevige canvas!Ik zie hier broekjes in?

Dan deze superleuke stof (alé da denk ik er toch van!),dit ga zo veel gebruikt worden.Rokjes,kleedjes,slabbetjes.....ongelooflijk veel mogelijkheden denk ik dan!


Deze lag bij bovenstaande en ja,t paste zo mooi !


Dit vlinderstofje,heb ik wel al eens gehad,maar is zo vrolijk,hier heb ik nog een klein beetje van mee genomen!


Kabouters,wat kan ik zeggen?


En dan deze,het roos valt wel iets tegen op foto,maar ik was er onmiddellijk verliefd op;zag er eigenlijk direct een rokje voor mezelf in!Maar toen ik dat aan meneer liet zien,zei die gewoon (echt ik ben er nog niet goed van!)'Ben je daar nu niet te oud voor?'
Ik??


De trut!Of heeft hij gelijk?Wat denken jullie?Deze zomer vier ik mijn 31ste verjaardag,nog piepjong dus!
Alé,dat vind ik nu,6 jaar geleden vond ik die dertigers ook oud ze.Maar dat was toen,waar ik deze week nog hoorde dat ik er nog jong uitzie,hoor ik dus van manlief het andere!
Help,krijg ik nu een eerste leeftijdscrisis?

Ik heb een tijdje geleden dit patroontje binnengehaald,na het op verschillende blogs zoals hier en hier en deze die ik gewoon super vind omdat ze een ikea stofje heeft gebruikt!En ik heb deze en andere stofjes van den ikea nog nooit aan een raam gezien,wel al supermooie rokjes en tasjes!
Ik heb het rokje voor mezelf al eens gemaakt,wel in de korte versie,omdat ik niet zo'n lange benen heb,maar die is toch wel een beetje kort geworden,dus wou ik nu de lange versie,en ja,waarom niet in t roos?
Maar mischien eerst in een ikea stofje?

3 opmerkingen:

  1. Je bent maar zo oud als je je voelt! Roos is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoho, het vlinderstofje!! Daar had je beter véél van meegenomen! Dat is uit de handel genomen normaal gezien. Ik kan die niet meer krijgen omdat daar een proces tegen loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt?die hadden er nochtans veel van mee ze,heb er maar een hlve meter van gekocht omdat ik het al eens gehad had,maar iemand was daar zo zot van,da ik ma een effortje heb gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen