zondag 3 april 2011

t zomert!!

't Zonnetje doet me wat,ik geniet er met volle teugen van,voel de energie en de goesting in me stromen!!
Resultaat:dit zomers setje!
Een collega'tje verwacht haar eerste baby'tje in mei,een meisje,dat in de grote stad op ecologische wijze zal opgroeien.Ze gaan wasbare luiers gebruiken en al!!Knap,ik had/heb daar de moed niet voor,ik kan nu al de massa was niet volgen,laat staan dat daar nog hopen vuile luiers bij komen.

Maar zij is dus op zoek naar leuke luierbroekjes en omdat ze al veel krijgt en herbruikt,vind ze dat ze daar wel geld aan mag uitgeven!En vroeg ze of ik haar kon helpen?Natuurlijk!
Dus begon ik in mijn stapel Knippie's en Ottobres te zoeken tot ik een geschikt patroontje vond.
Maar omdat ik een broekje alleen maar zo vond,besloot ik er een overgooierke bij te maken,in het zelfde zomers stofje.

Maar ja,ik zou ik niet zijn,moest ik niet iets verkeerd gedaan hebben,dus,staat de bloem op de voorkant van het broekje ipv op de poep,wat toch wel leuker was!Ik zag al een baby'ke op de arm van de mama en dan die mooie bloem die onder het kleedje kwam piepen,ach,zo is ze ook wel leuk!?Voor  het setje wordt er een andere bijgemaakt,maar nu niet,eerst weer enkele bestellingskes afwerken,want het gaat weer baby's regenen ;)

1 opmerking: