zaterdag 16 april 2011

weggevertje!!!!

Omdat het zo'n schoon weer is!Omdat de vogeltjes fluiten!Omdat ik hier al 20 volgers heb en op facebook heb ik er al 425!!! (Ik sta hier nog steeds versteld van)
Daarom geef ik dit testtasje (idd ik maakte deze,maar dan wel een beetje zoals zij want ook ik vind nooit mijn spullen in een grote tas!).
Zoals je op de foto kan zien,maakte ik er een zakdoekzakje bij en ook nog deze!Omdat je nooit genoeg tasjes kunt hebben,en het veel toffer is als ze bij elkaar passen,allemaal in dezelfde stofjes!
Dus deze worden weggegeven,op facebook heb ik een evenementje aangemaakt,maar je mag je kansen verdubbelen en zowel hier een reactie achterlaten als daar mee doen!!
vele zomerse lentegroetjes!!

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk!! Ik ga je zeker volgen, want een unieke ontwerpjes allemaal! De tas is echt prachtig... en btw je hebt ondertussen al 430 volgers op facebook, want ik zag net dat reeds 4 vrienden van me je ook hebben toegevoegd ;-)
    Veel succes verder en doe zo voort! Dorien Hofkens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, een dubbele kans op die prachtige tas... die grijp ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd, een dubbele kans als deze mogen we niet laten liggen!
    Ook altijd welkom op mijn blog, ik doe een giveaway bij 50 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ondertussen ook fan van je creaties en waag nog eens mijn kans ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, ik doe ook graag mee voor een kans op deze superleuke tas :) En intussen heb ik je ook al gevonden op facebook. Ik zet ook nog een linkje op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh,bloos,dankje allemaal!! en succes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook graag mee, en zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje!

    BeantwoordenVerwijderen