zondag 17 april 2011

wat groeit er nu in mijne hof!?

Vrolijk Pasen!!Ja ik weet t!Een week te vroeg,maar het was nu goed weer en volgende week worden wij bij de mémé verwacht voor een Paasbrunch.Daarom dacht ik,het een beetje te doseren! 

 Natuurlijk kregen ze iets 'genaaid',elkst een tasje uit een Japans boekje van bij julijas ,maar ik heb t een beetje 'fout' gedaan,in het boekje gebruiken ze een bies om de binnen en buitentas aaneen te zetten,ik heb ze gewoon aan elkaar genaaid!Maar ga volgende keer toch voor een biesje!En om te bewijzen dat ik echt wel niet zo goed ben,een detailfoto!Waar ook op te zien is dat te laat wakker blijven ook zijn gevolgen heeft!
 Het drukknopje,zit inderdaad,fout!Ik zag het niet zitten om het eruit te prutsen en in alle waarschijnlijkheid het zakje kapot te prutsen,dus heb ik er maar een extra opgezet!Ik ga wel nog voor iets zorgen dat ze er dan kan op zetten,dan heeft da 'foutje' toch nog een functie!
 Het tasje in actie!Ik had voor Marie best vlug de stofjes(je kan voor haar nooit iets fout doen,zolang je maar roos,bambi's of glitter gebruikt!dit was dus een shot in de roos!),maar Toon,dat was iets anders,al de leuke jongensstofjes hier zijn namelijk zo geprint dat er een duidelijke onder en boven is.En daar het tasje uit 1 stuk is,ging dus ofwel de voorkant ondersteboven zijn,ofwel de achterkant!Tot ik deze uiltjes zag liggen!Hah,samen gecombineerd met een fris ruitje werkt dat wonderwel!
Voor mezelf had ik natuurlijk (naast de bergen chocolade) ook iets,hetzelfde tasje als wat ik weggeef maar dan in mijn lievelingskleuren (roos,groen én oranje) later volgen daar foto's van!!

Ook nog een dikke merci voor al die lieve woordjes,zowel hier als daar!!Het doet ongelooflijk goed!!

1 opmerking:

  1. De tasjes zijn toch mooi geworden !
    Ik heb dat japans boekje ook net in huis .
    Zal ik ook eens moeten proberen maken .

    BeantwoordenVerwijderen