donderdag 28 april 2011

thuisverkoop..

Gisteren deden wij een thuisverkoop,deze keer bij Sofie thuis,omdat zij groot genoeg woont om al onze spulletjes uit te stallen!

Ik heb een paar foto'tjes getrokken voor dat de 'winkel' open ging maar toen de mensen eenmaal binnenkwamen ging al onze aandacht daarheen en dacht ik niet meer aan fototjes trekken,maar ik rekende natuurlijk ook wel een beetje op haar om voor mooie foto's te zorgen.Natuurlijk waren ze weer super die foto's!!


Omdat de linkjes weer allemaal naar facebook gaan,durf ik het toch aan om hier wat van mijn foto's te laten zien!Maar ja,ik ben geen fotograaf en heb zo'n simpel klein digitaaltje,dat zijn best doet om herinneringen vast te leggen,maar voor goeie fotografie moet je hier niet zijn vrees ik....

Dan de avond zelf,ik had er eigenlijk niet zo veel zin in,had niet zoveel bijgenaaid en voelde me daar een beetje schuldig voor!Ik heb de laatste tijd best wel wat tijd achter mijn machientje gezeten,maar vooral voor bestellingskes en kado'tjes!En natuurlijk ook om de kleerkast van de kindjes aan te vullen,want ze hebben beide een groeispurtje gedaan en hebben dus bijgevolg wat nieuws nodig!
Dus liggen hier een aantal voorgeknipte broekjes voor Toon rechts van me en links heeft Marie een stofje gelegd voor een kleedje....voor morgen mama?Ik vrees ervoor,ze zal effe moeten wachtten.Want dankzij de super reacties gisteren heb ik nu toch weer het gevoel goed bezig te zijn en wil ik voor de volgende verkoop toch enkele nieuwigheden erbij hebben,dus zal ik mijn machientje maar insmeren ;)
Heb ook een leuk gesprekje gehad met een lieve meid die mij weer deed verlangen naar een machientje dat ik eens in actie heb gezien op een stoffenspektakel!Maar dat is nog verre toekomstmuziek,zelf kan ik zoiets niet betalen en sparen......met een huis dat verbouwd moet worden gaat alles naar bouwmateriaal (ik zou dat toch willen,voorlopig blijft het bij sparen en plannen).
Dan ga ik nu nog wat denken over een nieuw thema voor aan mijn seizoensraam,want pasen is nu toch echt gedaan.Ik dacht aan deze ,het stofje heb ik al in huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten