zaterdag 5 maart 2011

de naam....

'Hoe ben je eigenlijk op die naam gekomen?'Een vraag die geregeld terugkomt,dus nu de uitleg!
Ik was op zoek naar een mooi Nederlands woord,een woord dat 1 een mooie,leuke betekenis had en 2 gewoon mooi klonk.Zo had ik eerst 'schuddegatje',omdat ik dat zo een leuk woord vond,al van toen ik nog op de schoolbanken zat,maar het had niets te maken met wat ik deed en maakte,dus een ander woord!
ZOEN! JA dat was het,klinkt tof,mooie betekenis.Ik was vertrokken,liet labeltjes maken met ZOEN op!Ik naaide ze op en moest dus voor een tweede lading,maar,ik zal eerst eens zien of die naam nog niet gebruikt werd,dus tipte ik 'zoen' in..........en lap,daar stond t,op mijn scherm te blinken.Het bestond al :( en t ergste,het was/is een zeepbedrijf .
Dus de zoektocht moest terug beginnen,het was rond de periode van de feestdagen,er werd weer gelachen met de nieuwjaarsbrieven...en toen viel alles op zijn plaats,want welk staat er onderaan zo'n briefje?
.......met een ZOEN,van je kapoen......Ik liet het tweede gedeelte vallen en had weer een nieuwe naam!
En eigenlijk vind ik hem leuker,want al wat ik maak is met liefde gemaakt,dus geef ik een 'zoentje' mee naar de nieuwe eigenaar!
Oh en voor diegene die nog niet weten wat ik doe,kan ik je alleen nog maar naar facebook verwijzen!Hier vind je foto's van wat ik maak,in de toekomst zal ik er hier natuurlijk ook wel zetten,maar alles op zijn tijd hé!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten