zaterdag 19 maart 2011

pamperloos?

Ik ben het beu,wil eigenlijk geen pampers meer in huis!Maar Toon is dus nog niet droog.
Dus vandaag heb ik hem pamperloos gehouden.Hij was droog toen ik hem deze middag in zijn bedje stak (joepie) maar nat toen hij eruit kwam( hmm).Heb hem dan toch op potje gezet,gelukt door hem om te kopen met bewegend beeld (ik weet t.....),dit alles zonder resultaat.Daarna heeft hij weer uren zonder pamper
doorgebracht,hij droog,ik maakte toch wel een beetje een sprongetje.
Tot ik hem klaarmaakte om te gaan slapen,hij had welgeteld 2 seconden zijn pamper aan,toen hij in een hoekje ineens heel stil stond.......pamperwissel als gevolg!!
Hij gaat dat toch niet zo doen hé!!Het potjemoment is een echte martelgang en lukt alleen door als ik hem omkoop met iets (tot nu toe is een sticker op de pot en/of bewegend beeld genoeg).Ik weet t,ik heb dit al eens meegemaakt,ge moet wachtten tot het kind in kwestie er klaar voor is,maar ik ben het dus beu,ik ben het baby-gedoe echt zat!Is dat één van die fameuze minpunten aan twee zo snel achtereen?
Ik ben het ook beu dat hij nog steeds een middagdutje nodig heeft!En hij heeft dat echt nodig hé!Als we hem niet laten slapen op de middag is hij gewoon een *tuuuut*.

Aan de andere kant is hij ook de max,is hem superblij dat hij net op zijne houten 'moto' kan.Komt hij je halen als je in de keuken bezig bent,hij krijgt je dan mee door zijn hoofd tegen je hand te leggen en dan zo lief als maar kan:'kom,mama,kom' (aaah,smelt,al staan de aardappellen dan over te koken,ziet het vlees zwart,ik ga mee).
Ja,deze mama ziet haar prinsenkindje graag,maar soms......




Hah,dat luchtte op,dan ga ik nu wat broekjes maken voor die jongen,
want pamperloos,tja,da betekent vooral veel wassen!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten