donderdag 3 maart 2011

Het begon met deze foto en hoe leuk t zou zijn,als ik jullie er iets meer uitleg over kon geven,via een blogje.
Wel nu heb ik een blogje,ben ik moe omdat ik een lange dag gewerkt heb en dus bijgevolg niet zo veel zin heb om nog langer achter mijn schermpje te zitten,ja,zo ben ik dus ook weer.
Toch vlug een beetje info over de foto.
Het is het eerste carnavalsoutfitje dat ik voor mijn meisje heb gemaakt,het is dan ook haar eerste carnavalfeestje op school.Ik had het leuke idee om voor haar en haar broertje iets passend te maken,voor haar Roodkapje en voor hem de Boze Wolf!
Maar toen was die datum er ineens wel heel vlug!Zal Marie wel als Roodkapje gaan,maar ga ik morgen langs mémé (grootmoeder,ik blijf wel een beetje in thema!)
om in haar verkleedskist iets voor Toon te zoeken.
Met een beetje geluk,worden er hier leuke foto's getoond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten