dinsdag 15 maart 2011

japans kleedje

Gisteren ben ik iets te hyper in het japanskleedje patroon gesprongen,want heb er best lang over gedaan om het rimpelgedeelte juist te krijgen!Het eindigde met ontelbaar veel speldjes en een machientje dat wel wou en uiteindelijk na een nieuwe (vele dikkere) naald er gewoon over ging
Marie heeft het vandaag al aan gehad voor school,ik heb daar deze ochtend snel deze foto's genomen.Nu ligt het bij de was met de nodige speel en teken restjes!
Ik zag maar bij het patroon tekenen dat er best veel stof in ging,dus moest ik gaan zoeken voor een lap groot genoeg,ik wou ook een effen stofje.Ik heb voor de buitenkant gekozen voor een lichte canvas en voor de voering is het een blauw tattoo stofje,ik wist nooit goed wat ik met het stofje aan moest vangen,was zo in een opwelling gekocht en nu lag het daar!!Toen de stofjes geknipt waren en ik eens op face book ging zag ik dat zij er rokjes in heeft!Mmm,valt best wel mee zo!
Dit is dan de enige foto die ik heb van de achterkant,waar eigenlijk niets speciaals aan is,leuke knop?
Voorts heb ik een award gekregen van haar waarvoor dank,maar ik ga eerst op onderzoek in blogland om dan mijn 'keuzes' te kunnen 'voorstellen'!

En dan ga ik nu weer aan de opruim!Ik moet dringend mijn naaitafel eens opruimen,ben iets kwijt wat ik graag terug zou hebben en een beetje meer plaats is ook altijd welkom!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten