zondag 27 maart 2011

Seizoensraam!!

Vandaag weer veel gedaan,zeker als je bedenkt dat het hier gisteren zeer gezellig was met de vrienden van de grote man.Lekker wijntje,lekkere hapjes,laat gaan slapen en vroeg opstaan voor de kindjes te gaan halen in Hotel Mémé.


Ik had eens ergens iets gelezen over seizoenstafels.Oh,leuk dacht ik,ma euh,ik woon best klein,tot zeer klein,waar ga ik zo'n tafel zetten....tot mijn blik vast bleef hangen op het raam!Haha!!Geen seizoenstafel dus,maar een seizoensraam!!
Dan het thema,tja,het eerste thema lag nogal voor de hand!!Pasen!En ik was al helemaal overtuigd toen ik bij haar een voorbeeld zag!Supermooi,al zie je bij mij wel de gevolgen van de leuke avond!

 Een beetje leeg,vond ik dus zocht ik nog naar andere figuurtje,geen zin om achter het scherm te kruipen,dus nam ik een test stofje en tekende een vogeltje?Vroeg aan de kindjes wat het was en kreeg als antwoord: een dolfijn!!
 Op naar t volgende dus!
En?   Euh,Marie in zware twijfel.
Toon vond t wel leuk,Van Mij! Riep hij.
Oké,maar wat is het??
Mmm,een .,euh,een.......
En ze pakte vlug haar pony en liep naar de tuin!
 Goed dan,derde keer goede keer?Nu nam ik het zekere voor het onzeker en tekende gewoon een konijn!
En ja,ze zagen het!!Ikke blij,maar nu wel geen goesting meer om er te maken die bij het raam passen,volgend weekend misschien,als ik er wat over heb kunnen denken!!
Ook heb ik eindelijk foto's genomen van mijn sjaaltjes voor met-een-ZOEN ,op face book meer daarover ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten