donderdag 21 juli 2011

...als t regent dan.....

Dan kijken we eerst veel te lang tevee,eten we pannekoeken,zetten soep op en vragen aan de mama
een rokje....
 De mama maakt toevallig weer een hoop rokjes,dus kan er
nog wel eentje bij voor dochterlief....maar omdat het vandaag een feestdag is,is het wel eentje met een thema!
Dus werd er is in de kast gekeken en gingen we voor een geel effe stofje (Ikea) een rood geruit biaisje (veritas) en een restje zwart stof voor een aplicatie.En die moest belgisch zijn,aja!
Maar ik kon toch geen frieten op een rokje doen,of een bierflesje??
Ik zou da nog wel grapppig vinden,maar 'de omgeving,de omgeving!'
Dus wat is er belgischer dan strips?En als kind kende ik heel de reeks van Suske en Wiske van buiten,was eerst het beroemde knipoogje van wiske aan t doen,ma die kwam vrij eng over,Maar ik vind deze toren best een leuk alternatief!!

Dan zijn er nog een hoop rokjes die nog op  de foto moeten,maar die zijn om de voorraad te vervolledigen,want deze zondag is het weer eens van dattum,dan doen we een thuisverkoop,
maar deze keer geen avondje maar een hele dag!!Fabriek Uniek speelt winkeltje!!
Samen met Fabriccity en Pronkstuff ....
Is een minitestje voor als we ooit een marktje doen...


Ten slotte nog eentje van ons Marie,want krijg ik nu ook een danskleedje....
Pff,t'is ook nooit goe hé ;)


1 opmerking:

  1. 't Rokje is heel leuk geworden, en misschien tovert het gele de zon tevoorschijn?

    BeantwoordenVerwijderen