zondag 24 juli 2011

FabriekUniek speelt winkeltje!!


Of liever gezegd,speelde winkeltje....en het was een leuk winkeltje!!
Er waren allerlei leuk spulletjes,met veel liefde gemaakt door mij ,Sofie en Els.
Er was ook een heus stoffenkraam van haar.
Het was echt een geslaagd dagje voor ons allen,
er was best veel volk,die allen iets kochtte,wat natuurlijk een klein beetje te bedoeling was...
Ik had mijn best gedaan om toch een beetje een voorraad aan te maken,dankzij mijn knie,kon ik daarmee al vroeg op de avond beginnen,ipv na mijn job-die-de-rekeningen-betaald!
Ik had een leuk aantal luiertasjes die het ook nu weer goed deden,dat je die dingen nog niet in de 'gewone' winkels zie liggen,ik weet dat ze nu al voor veel mensen onmisbaar zijn geworden!
En een aantal kleren,in allerlei leuke kleuren,maar zoals steeds,waren de leuke jongenskleren weer zwaar in de minderheid,zou toch een werkpuntje moeten worden ze.....dus staat er nu boven op mijn lijstje :broekjes!!!


Er waren ook twee drakenstaarten,ik wou toch eens testten of mensen ze zouden kopen.Ja dus!!Ze waren alletwee verkocht!Leuk!!Dus ook die staan op het lijstje!!
Maar eerst dus naar t ziekenhuis,want dinsdag al,gaan ze de gescheurde miniscus eruithalen...Ik heb mij al voorzien,ben een nieuwe boek gaan kopen,gewoon omdat er op staat: 'Een roman met de magische vebeeldingskracht van Le fabuleux destin d'Amélie Poulain'. En is dat niet toevallig een absolute lievelingsfilm van me(en jou!!).Ook een boekje met kruiswoordraadsels gaat de tas in,gelijk mijne DS,die schromelijk is genegeerd toen de naailiefde zwaar toenam dit jaar!!Al heb ik ook een mini-naaitasje klaar gemaakt,ik ga me nog wat zsazsa bloemen maken!Want geopereerd worden,is vooral wachtten!Wachtten tot ze u komen halen om naar de operatiekamer te gaan en dan nog eens wachtten tot ge naar huis moogt!!
En dan weer wachtten tot ge geen last meer hebt van uwe knie en terug kunt gaan....Niet werken ze,want ge zult zien,dan 'mag' ik terug gaan werken en dan begint de zomer!!

1 opmerking:

  1. Die drakenstaarten zien er best 'heavy' uit! Veel succes met de operatie trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen