donderdag 28 juli 2011

haha!

http://indietutes.blogspot.com/   



ook ik vind het zalig om zo iets te lezen,al is mijn blog nog nie echt daar,ik krijg wel veel te horen hoe ik het doe?2 (kleine) kindjes,een huishouden,werken en dan al da naaien?
Maar eerlijk,mijn huis,tja wie me kent...,altijd rommel,de vloer rond/onder de eettafel,ik denk dat het witte tegels zijn,de was,word uitgespendeerd naar de schoonmoeder(oké,omdat de droogkast stuk is,en het weer me de kans niet geeft om ze buiten te laten drogen)
De kindjes,Marie (4 in sept) doet nog heel geregeld een middagdutje...omdat 'zij' het nodig heeft,maar ik ook,zeker nu ik alweer een paar weken thuis ben..En ze zijn met twee,schillen niet veel,dus steeds een vriendje in de buurt!Ik zag bij een vriendin,hoe moeilijk 1 kindje is,die heeft continu aandacht nodig,wel,die van mij hebben elkaar.Al wil dat natuurlijk ook zeggen,dat ik soms eerder scheids dan mama ben,maar ons huisje heeft veel hoekjes ;)
Naaien,als de kindjes in bed liggen,dan kies ik tussen de keuken opruimen en de naaitafel.....die laatste wint veel meer!
Prio's stellen!!Dat is wat ik doe!!Hoe anders?

1 opmerking:

  1. Troost u, wij zijn onze vloer aan het uitbreken, het is dus letterlijk een puinhoop.
    En natuurlijk zou ik ook veel liever naaien dan puin ruimen :0(

    BeantwoordenVerwijderen