dinsdag 12 juli 2011

leuk gevonden

Twas echt weer effe geleden en vermits we dan toch al in de stoffenwinkel waren,staken we toch wel de straat over naar de kringwinkel .Waar weer enkele leuke dingetjes werden gevonde....

 Zoals dit nagelspel....ik vond dit als kind altijd de max en vermits ons Marie nu echt wel in die knutsel en frutsel periode is,dacht ik hiermee en voor amper 1 euro niks mis mee te doen!
En puzzels heb je nooit genoeg!En deze was zo schattig!!Zeker na het badmoment in de Zoo dit weekend zijn ze hier weer effe zotjes van de olifanten!

 Deze puzzel/telspel ken ik zelf nog van vroeger!!Altijd als er iets bekend ligt,gaat het mee,zeker dit soort dingen.....
 En voor de moeilijke eters hier......Uitdrukvormpjes,wel spijtig da alleen de ster en het ovaal nog in het doosje zaten,maar de brooddoosjes gaan er weer iets leuker uitzien zo!!
Maar de leukste vondst was toch wel deze....Drie Sarah Kay boekjes...en nog in zo'n supermooie staat!!Oooh,daar kan ik nu in blijven lezen,die schattige rijmpjes (lekker verouderd) die hoedjes, al die gestolen kusjes onder die hoedjes....Als kind wou ik altijd zo eentje en als mama wil ik er eentje voor ons Marie....Maar of ze da zelf zou willen?Zal al beginnen met de boekjes!

Verder zag ik een fantastisch poppenhuis,ooit zelf gemaakt door een papa,een opa of iemand anders die een klein meisje heel graag moet gezien hebben zo mooi!Maar ze vroegen er nog 100 euro voor,en ik heb er geen plaats voor,omdat op zolder te laten staan tot het andere huis verbouwd is....zou echt zonde zijn!
Ten slotte nog een klein hintje!! ;)

1 opmerking:

  1. ooh!!! sarah kay *stiekem jaloers omdat ik daar nu net niet passeerde!* :-)

    BeantwoordenVerwijderen