dinsdag 5 juli 2011

vandaag deed ik.....

Eigenlijk nie veel....A nee,want ik zit thuis,met mijn knie die niet meer wil en waarvan de
dokter zegt 'rust is het beste geneesmiddel,ma niet te lang blijven liggen hé!'
Dus nam ik op doktersvoorschrift mijn twee nieuwe boekjes en ging aan de tuintafel zitten!
Waar ook alleen gegeten werd,want omdat het normaal een werkedag was,hadden we opvang voor de kindjes.En ik wou nu echt Moeke en Vake hun dagje niet afnemen ze!
Dus at ik een tortilla,iets wat blijkbaar ik alleen hier lekker vind!!

Genoot ik wat van de plantjes in hun potjes,die mooi aan t groeien zijn!


Van de vijgenboom,die dus echt aan t groeien is hé!Nu,nu da wij dit huisje+tuintje aan t verkopen zijn,
Nu besluit die om te groeien!!

Maar omdat niets doen nu echt iets voor mij is....
Heb ik toch maar eens die bloemetjes en enkele knoopjes uit mijn doosje
gehaald,samen met ultrasterke lijm en speldjes....

Kreeg ik dus dit:

Goed,hoor ik je nu denken,das toch nie veel hé!Voor zo'n hele dag kindjesloos te zijn,
ik weet t,en de schuldige is een serie,die hier op deze laptop huist....
Ik ben er helemaal verkocht aan,zag op twee dagen (gisterenavond en vandaag) negen afleveringen van net gee uur!!Goed zot,met dit weer achter een scherm kruipen...maar ja.
Ik ga nu de laatste 3 afleveringen zien,dan ben ik er van af ;)
Echt,intriges,geweld en veel fantasie...soms kan da zo goed doen!!

(blijkbaar zijn er maar 10 afleveringen,heb ik die nu allemaal gezien en is het nu wachtten tot het lief ze allemaal op de laptop^heeft gezet,ze moeten eigenlijk nog gemaakt worden...)

2 opmerkingen:

  1. Genieten is heel belangrijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verzorg je en rust maar goed!
    En probeer ondertussen ook 'n beet je te genieten...

    BeantwoordenVerwijderen